Nieuwsbrief:

ENERGICA  EXPERIA - 2023

Garantie: Nee
39813 Km
BormioIce
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
energica - experia
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Energica Experia, the Elektrische tourer. The Green Tourer, Born to wind.

Prachtige en super fijne Energica Experia Launch Edition. 1 van de eerst uitgeleverde Experia's in Nederland.
Dealer onderhouden, verkopen wij deze motor voor onze klant omdat hij inmiddels weer een nieuwe elektrische motor heeft gekocht.

Zeer voordelig rijden, elektrische motor met het grootste rijbereik van alle elektrische motoren, standaard DC-snelladen tot 80Ampere.
22,5kWh accu, super soepele motor, borstelloze elektromotor, 3-fasen. 
3delige kofferset, handkappen, handvatverwarming, cruisecontrol en keyless bediening, valblokken met mistschijnwerpers LED. Banden hebben nog ongeveer 60% te gaan, kettingkit is pas geleden vervangen.
Service interval elke 15.000km, standaard service beurt altijd rond de €300,- ook na 100.000km. 

Deze motor is inclusief btw, bedrijven kunnen de btw verrekenen.
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion