Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SWITCHBACK FLD DYNA - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
Zilver
Vermogen:
56 kW
Teller:
45.865 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
harley-davidson - switchback-fld-dyna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Motor Centrum Roosendaal biedt aan:

Een Harley-Davidson FLD Switchback uit 2012 met 45865km op de teller.
103 cubic inch = 1690cc, six speed
5HD


Deze Dyna Switch Back is onder andere voorzien van:
* ABS
* Windscherm (afneembaar)
* Sissybar met bagagerek (afneembaar)
* Valbeugels 
* Floorboards
* Hak-teen schakelset
* Kofferset 
* Vance and Hines uitlaat
* Willie G derby-cover
* Flush tankdoppen


Vanaf nú in de showroom
  • Motor Centrum Roosendaal is dé motorzaak van West Brabant.
    Kawasaki service dealer
    CFMOTO DEALER WEST BRABANT & ZEELAND
    Onderhoud en service aan alle merken


    Bij ons kunt u terecht voor een uitgebreid aanbod van zowel nieuwe als gebruikte motoren. We zijn dealer van de merken CF Moto en Kawasaki (service) en verzorgen onderhoud aan alle merken in onze werkplaats.
    Tevens zijn wij gespecialiseerd in Harley-Davidson. Naast de verkoop verzorgen wij ook het onderhoud aan deze motoren.
    Onze werkplaats is uitgerust met de meest moderne diagnoseapparatuur, special tools en de monteurs hebben merkspecifieke opleidingen gevolgd.

     
    Ons aanbod van Harley-Davidson’s bestaat uit modellen uit alle lijnen.
    Sportsters: Iron, Low, Lowrider, Nightster XL1200N, 48, 72, XL1200 en XL883 etc.
    Dyna: Fat Bob FXDF, Street Bob FXDB, Wide Glide FXDWG, Low Rider FXDL etc.
    Softail: Fat Boy FLSTF, Breakout FXSB, Slim FLS, Heritage FLSTC etc.
    Touring: Street Glide FLHX, Electra FLHT, Ultra FLHTCHU
    V-Rod: Nightrod VRSC, Muscle VRSCF
    Trike: FLHXXX

    Uiteraard is inruil van uw huidige motor mogelijk.

    Gespreide betaling of zakelijk leasen? Check onze website.


    Diverse CFMOTO demo-motoren, voor proefritten.
    Ook voor motorverhuur en trailerverhuur kunt u bij ons terecht.
     
    Openingstijden:
    Dinsdag t/m vrijdag 9.00 tot 12:30 en van 13:00 tot 17:30
    Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.
     
    Tot ziens!
     
    Motor Centrum Roosendaal
    Gastelseweg 145
    4705 AB Roosendaal
    0165-559926
    info@mcr.nl
    www.mcr.nl

    Wij zijn aangesloten bij de BOVAG
    12 maanden garantie op de aankoop van gebruikte motoren, bij een aankoopbedrag van minimaal 35% van de oorspronkelijke cataloguswaarde en vanaf € 3.000,-
    zes maanden garantie op reparatie en onderhoud.
     

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Bagagerek, Customuitlaten, Floorboards, Kofferset, Sportuitlaat, steunen, andere en/of pedalen, Valbeugel, Valbeugel - Engine guard, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Centrum Roosendaal
Gastelseweg 145
Roosendaal
Plan de route
0165-559926
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion