Nieuwsbrief:

HONDA  CR 250 R - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
Rood
Vermogen:
Teller:
3 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
honda - cr-250-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Helemaal opnieuw opgebouwde CR 250 R uit 2006.
Bijna alles is vervangen ,daarna nog 3 keer gelopen.
Nieuwe delen onder andere :
Haan naven met exel velgen.
Radiateur 2x
Banden
Zuiger , met nieuwe nicasil in de cilinder 
Alle bloklager
Big end
Uitlaat compleet met demper.
Link en achterbruglagers 
Balhoofdlager.
Plastic
enz
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Munsters Motoren
Hertog Janplein 16
Erp
Plan de route
0413-212680
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion