Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.695,- p/mnd klik hier
2018, 11606 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2020, 19505 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2020, 8684 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2020, 19500 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.750,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2020, 10702 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2020, 6736 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 16480 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 5350 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 7980 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 14688 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2021, 12250 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2021, 13346 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2023, 6849 Km
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion