Nieuwsbrief:

HONDA  XL 650 V TRANSALP - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
Groen
Vermogen:
Teller:
61.162 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
honda - xl-650-v-transalp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nette staat verkerende Honda transalp 650 afkomstig van de 2e eigenaar

Voorzien van 3 koffers, hoog windscherm en kettingsmeer systeem

  • ---------------------------------------------------------

    September Super Sale:

    * Keihard 500 euro gegarandeerd korting op alle motoren op de geadverteerde prijs. Als een motor niet mee doet aan deze actie dan wordt dit duidelijk in desbetreffende advertentie vermeld.!

    * Heeft u een motor die u graag wilt inruilen dan is dit bespreekbaar

    * Afstand een probleem? Tegen schappelijke vergoeding word de motor thuis bezorgd.!

    * Zonder aanbetaling is reserveren niet mogelijk en op biedingen/prijs vragen wordt niet gereageerd

    * Ziet u uzelf al rijden op deze motor? U bent niet de enige.! vooral met deze actie gaat het erg snel in de verkoop, neem snel contact met ons op en kom langs.!

    * Servicebeurt naar km-stand en 3 maanden garantie 350 euro optioneel


    ---------------------------------------------------------

    * Interesse in deze motorfiets en u wilt hem bezichtigen?
    Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kunt u de marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken

    * Garantie mogelijkheden: 3, 6 of 12 maanden


    * Servicebeurt optioneel voor 350,-

    * Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling

    ---------------------------------------------------------
    Inruil:

    U bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
    Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.


    Financiering:

    Wilt u het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! U kunt vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.


    Waar zijn wij gevestigd?

    Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
    Mocht afstand een probleem zijn voor u dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!



    Gewoon even een klein vraagje? U kunt ons ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat

    Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!

    Altijd ruim 175 motoren op voorraad!


    Ruime openingstijden:

    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
    Zaterdag 09.00 - 16.00


     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Vliet Motorsport
Vlotlaan 117
Monster
Plan de route
0174-504155
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion