Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ELIMINATOR 500 - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLACK SMOKE
Vermogen:
33 kW
Teller:
6.080 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Mooie Kawasaki Eliminator uit 2024 met slechts net 6000km. Perfect voor de beginner en voor rijders die een motor zoeken die licht in gewicht is, handelbaar en een vertrouwd gevoel geeft in de stad als op de grote weg.
Voor €5990 staat de motor rijklaar inclusief beurt.
Resterende fabrieks garantie tot 2028 !

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), LCD scherm, LED achterlichten, Led koplamp, Led verlichting, Telefoonintegratie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Indian Motorcycle Rotterdam
Waalhaven ZZ 6, Haven 2248
Rotterdam
Plan de route
010-4286320
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion