Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 1400 TOURING ABS - 2016

Garantie: Ja
35092 Km
GRIJS 2 Tone
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Blijft toch een schitterende motor. 

De California 1400 van Moto Guzzi.

Het gaat hier om de touring versie :

Deze is voorzien van vaste harde zijkoffers, extra lampen en een groot windscherm met veel chroom. 

Verder voorzien van traction en cruise controll, ABS en verschillende rij modi. 

Ga rijden met deze tourbuffel en geniet van het Guzzi gevoel.

Voorzien van een topdrager waar een eventuele topkoffer met rugsteun te monteren is.

Maar er kan ook een Sissy bar op voor een eventuele bijrijder of rijdster.

Door ons vast voorzien van een grote afleveringsbeurt met kleppen stellen  de cardan olie is vervangen en  de motor is voorzien van neuwe remblokken achter.

Inruil is mogelijk ook ander merk motor.

De koffie staat klaar.
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Cardan aandrijving , Cruise control, extra lampen, gear indicator, Kofferset, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager, valbeugels, Verschillende rijmodi, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion