Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2016, 21437 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2017, 20310 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 28500 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.495,- p/mnd klik hier
2017, 19420 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.945,- p/mnd klik hier
2017, 4101 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2017, 16830 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.445,- p/mnd klik hier
2018, 9419 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 38643 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 38643 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2020, 15646 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2021, 19000 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER 850
MOTO GUZZI V 9 BOBBER 850
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2021, 17034 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER SPORT
MOTO GUZZI V 9 BOBBER SPORT
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2021, 5259 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2022, 3520 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2023, 2000 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2023, 4710 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 12.249,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 13.399,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 12.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 12.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion