Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2021, 34268 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.699,- p/mnd klik hier
2021, 10389 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2021, 12100 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2021, 14000 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2021, 14190 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2021, 15666 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2021, 9349 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2021, 3420 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2022, 5000 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2022, 3443 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2022, 5938 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2022, 23121 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2022, 9555 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2023, 37500 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2023, 8270 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2023, 2300 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2023, 270 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 900
TRIUMPH TRIDENT 900
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2024, 5146 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2024, 9969 Km
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion