Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
LINE UP: ICON B
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
yamaha - mt-07
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 36 md+24 md beperkt

Yamaha MT-07 2025 – Innovatie en rijplezier

Ontdek de vernieuwde Yamaha MT-07 2025, een iconische naked bike die zijn prestaties, technologie en design naar een hoger niveau tilt. Met een gewicht van slechts 183 kg is de MT-07 wendbaarder dan ooit tevoren.

De Belangrijkste Updates:

- YCC-T Ride-by-Wire: Voor het eerst geïntroduceerd op het CP2-platform, biedt dit systeem drie rijmodi (Sport, Street, Custom) en twee niveaus van tractiecontrole, die volledig aanpasbaar zijn via het TFT-dashboard of de MyRide-app.

- Y-AMT Optie: De MT-07 is nu beschikbaar met de innovatieve Y-AMT-transmissie, die handmatig schakelen mogelijk maakt zonder koppeling, en is uitgerust met cruise control voor extra comfort.

- Nieuw Chassis en Vering: Een herzien frame en een 41 mm upside-down voorvork verbeteren de stijfheid en handling, terwijl de nieuwe achtervering met instelbare voorbelasting en rebound-demping zorgt voor een optimale rijervaring.

- Geavanceerde Remmen: De MT-07 is uitgerust met nieuwe radiaal gemonteerde vierzuiger-remklauwen aan de voorzijde, die zorgen voor verbeterde remprestaties en controle.

- Modern Dashboard: Het nieuwe 5-inch TFT-dashboard biedt smartphone-connectiviteit, navigatie via Garmin StreetCross en vier personaliseerbare thema's.
- Verbeterde Ergonomie: Het stuur is 18 mm breder en 22 mm lager geplaatst, terwijl de voetsteunen 10 mm lager zijn, wat zorgt voor een sportievere en comfortabelere zithouding.
- Ook leverbaar met het Y-AMT systeem, schakelen zoals je niet eerder hebt ervaren!

**Beschikbare Kleuren:**

- Ice Storm

- Icon Blue

- Tech Black




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion