Nieuwsbrief:
Nieuwsbericht
02-04-2024
Gastvrouw/Gastheer

Gastvrouw/Gastheer
Showroom | 16-24 uur | Heteren
Als gastvrouw/gastheer van Big-Rivers Harley-Davidson draag je zorg voor een uitstekend en professioneel welkom voor onze klanten. Je vormt een belangrijke schakel tussen onze  diverse afdelingen en de connectie naar de klant. Jouw werkzaamheden bestaan uit het verwelkomen van onze klanten, het behandelen van inkomend telefoon- en mailverkeer in combinatie met andere administratieve werkzaamheden. 

Wat vragen wij van jou:
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Een gestructureerde en zelfstandige werkhouding;
  • Representatief voorkomen;
  • Klant-/servicegerichtheid;
  • Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden;
  • Werkdagen zijn in de basis woensdag, vrijdag en zaterdag (afwijking is in onderling overleg eventueel mogelijk).
Wat bieden wij:
  • Direct een vast contract; 
  • Een uitstekend salaris dat past bij jouw kennis en ervaring; 
  • Ontwikkelmogelijkheden door middel van trainingen en bijscholing; 
  • Een afwisselende en uitdagende baan in de wereld van het merk Harley-Davidson; 
  • Een laagdrempelige bedrijfscultuur;
  • Een veilige en professionele werkomgeving; 
  • De gelegenheid om naast jouw werkzaamheden ook mee te genieten van exclusieve Harley-Davidson events; 
  • Een goede werk-privébalans.
Sollicitatieprocedure
Word jij onze nieuwe gastvrouw/gastheer? Stuur dan jouw sollicitatie naar onze HR afdeling via het mailadres hr@big-rivers.nl of neem telefonisch contact op via het telefoonnummer 026 356 0 911.




 

Bron: H-D Big Rivers

Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion