Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

37 YAMAHA TRACER 900 GT gevonden

Sorteer op:
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2018, 32979 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2018, 32482 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.850,- p/mnd klik hier
2018, 37085 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2018, 28806 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 11.240,- p/mnd klik hier
2018, 25834 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2018, 28613 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 12.240,- p/mnd klik hier
2018, 2730 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2019, 42771 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2019, 41391 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.295,- p/mnd klik hier
2019, 35615 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2019, 44264 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.488,- p/mnd klik hier
2019, 21247 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2019, 34194 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2019, 38571 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2019, 29211 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.590,- p/mnd klik hier
2019, 50499 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2019, 21000 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2019, 43705 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2019, 37038 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 11.249,- p/mnd klik hier
2019, 17440 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion