Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2017, 26145 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2017, 26846 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2018, 41795 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 4.750,- € 4.950,- p/mnd klik hier
2018, 27749 Km
YAMAHA X MAX 300
YAMAHA X MAX 300
€ 5.190,- p/mnd klik hier
2018, 10200 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2018, 32448 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2018, 11472 Km
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2019, 50706 Km
YAMAHA X MAX 300
YAMAHA X MAX 300
€ 6.045,- p/mnd klik hier
2019, 19626 Km
YAMAHA X MAX 300
YAMAHA X MAX 300
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2020, 11946 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2020, 17735 Km
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
YAMAHA X MAX 300 IRON MAX
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2020, 29643 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2020, 3786 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2021, 10900 Km
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2021, 9125 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2021, 7154 Km
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2021, 11713 Km
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2021, 6170 Km
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
YAMAHA X MAX 300 TECH MAX
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2021, 8060 Km
Merkdealer
YAMAHA X MAX 300 ABS
YAMAHA X MAX 300 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2022, 20727 Km
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2024 Motoroccasion