Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2016, 44000 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.245,- € 7.495,- p/mnd klik hier
2016, 25129 Km
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
€ 7.900,- p/mnd klik hier
2016, 17900 Km
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2016, 30486 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2016, 31196 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2016, 15150 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2016, 30204 Km
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
YAMAHA XSR 900 60TH ANNIVERSARY
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2016, 19766 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.944,- € 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 27815 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2017, 55293 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2017, 22637 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.690,- p/mnd klik hier
2017, 20185 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2017, 9631 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2017, 240 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2017, 5257 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.390,- p/mnd klik hier
2017, 6053 Km
YAMAHA XSR 900 ABARTH
YAMAHA XSR 900 ABARTH
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2017, 5216 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.780,- p/mnd klik hier
2017, 3300 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2018, 28458 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.249,- p/mnd klik hier
2018, 3926 Km
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion