Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2009, 26201 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 25700 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 4.699,- p/mnd klik hier
2009, 99 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 27262 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 S / DIVERSION
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2009, 30524 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2010, 38300 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.390,- p/mnd klik hier
2011, 45347 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2011, 11230 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2012, 15639 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.590,- p/mnd klik hier
2012, 10222 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2012, 7274 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.745,- p/mnd klik hier
2014, 41367 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2014, 48199 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
€ 3.599,- p/mnd klik hier
2015, 78393 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2015, 25000 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2015, 31600 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION F ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2015, 24013 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 5.690,- € 6.190,- p/mnd klik hier
2015, 17375 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion